APF Muntenia - Datele congresului

BUCURESTI, 5 - 8 octombrie 2005
CONGRESUL "Kinetoterapia romaneasca si francofonia"

Programul congresului

Lucrarile congresului se vor desfasura la Casa Universitarilor, str. Dionisie Lupu nr. 46, Bucuresti

Miercuri 05.10.2005

16.30-18.00 Inregistrare participanti - SALA 1
20.30 Coktail - Casa Universitarilor

Joi 06.10.2005

07.30-09.00 Inregistrare participanti - SALA 1
09.00 Ceremonia de deschidere - SALA AMFITEATRU
09.00-09.10 Alocutiune Elena CACIULAN
09.10-09.20 Alocutiune Vasile MARCU
09.20-09.30 Alocutiune Jean Paul-DAVID
09.30-09.40 Alocutiune Ioan LADOR
09.40-09.50 Alocutiune Gheorghe CISMAS
09.50-10.00 Alocutiune Mariana CORDUN
10.00-10.10 Alocutiune Reprezentant al Ministerului Sanatatii
10.10-10.30 "Organizarea profesiunii de kinetoterapeut in Franta"
10.30-10.35 Discutii
10.35-11.55 "Exercitiul liberal in kinetoterapie"
11.55-11.00 Discutii
11.00-11.20 "Viitorul exercitiului privat al kinetoterapiei in Romania"
11.20-11.30 Discutii
11.30-12.00 Pauza de cafea
11.30-12.00 Conferinta de presa
12.00-12.40 "Tratamentul scoliozelor. Metoda FED"
12.40-13.00 Discutii
13.00-15.00 Pauza de pranz
15.00-15.20 "Patologia non-operata a mansonului rotatorilor si fizioterapia"
15.20-15.30 Discutii
15.30-15.50 "Vibratiile mecanice: tehnici utilizate in drenajul secretiilor bronsice"
15.50-16.00 Discutii
16.00-16.30 Pauza de cafea
16.30-17.50 "Dezvoltarea motorie si interventia la copiii cu sindrom Down; prezentarea unei noi metode BMS"
17.50-18.00 Discutii
20.30 Cina festiva - Pachet optional pentru participantii romani

Vineri 07.10.2005

9.00-10.30
  • Pediatrie - SALA LECTURA (Presedinti: Fozza CRISTINA, Cristina GORGONETU)
  • Workshop - SALA SAH : "Traditii milenare in terapia moderna - Ki Gong si kinetoterapia" - Carmen SERBESCU. Presedinte: ION GRUIA
10.30-11.00 Pauza de cafea
11.00-12.30 Ortopedie - SALA SAH. Presedinti: Mircea CHIRIAC, Luminita GEORGESCU
11.00-12.30 Workshop - SALA LECTURA : "Dezvoltarea motorie si interventia la copiii cu sindrom Down; prezentarea unei noi metode BMS" - Bert E. BAKKER. Presedinte: Vasile Marcu
12.30-14.30 Pauza de pranz
14.30-16.00
  • Neurologie - SALA LECTURA. Presedinti: Elena Taina RINDERU, Pasztai ZOLTAN
  • Reumatologie/Femeia si sanatatea - SALA SAH. Presedinti: Paul DINCa, Doina MUREsAN
  • Varia - SALA 3. Presedinti: Valentin SERAC, Leonida TaBaCARU
16.00-16.30 Coffee break
16.00-16.30 SALA AMFITEATRU : Aprecieri pe marginea lucrarilor sustinute cu nominalizarea si premierea primelor trei lucrari de la fiecare sectiune. Presedinti: Elena CaCIULAN, Mariana CORDUN, Vasile MARCU

Modalitatile de sustinere in plen a lucrarilor sunt: videoproiectie, retroproiectie si prezentare pe baza de caseta video.

Mentionam ca lucrarile vor fi publicate in REVISTA ROMANA DE KINETOTERAPIE. Din acest motiv, ele trebuie trimise pana la data de 1.09.2005 pe adresa de email dana_stanca@yahoo.com.

Oportunitati de sponsorizare

1. Afis

Afisul, cel mai important si mediatizat material al congresului va fi tiparit intr-un tiraj de 300 exemplare, policromie o fata si se va regasi atat la receptia hotelului cat si in apropierea salilor de seminar. Fiecare participant va primi cate un afis al congresului Sigla color a sponsorilor va fi inserata pe acest afis

Sponsor principal : 400 euro
Sponsor secundar: 200 euro

2. Mapa

Mapa congresului, va fi tiparita intr-un tiraj de 500 buc, policromie o fata, va fi distribuita tuturor participantilor la congres, mass-media, oficialitatilor prezente. Sigla sponsorilor va fi afisata pe coperta 4 in conformitate cu statutul sponsorului (principal - secundar)

Sponsor principal : 400 euro
Sponsor secundar: 200 euro

3. Catalogul congresului

Catalogul congresului, va fi tiparit intr-un tiraj de 500 buc, policromie o fata/verso si va fi distribuit tuturor participantilor la congres, mass-media, oficialitatilor prezente. Sigla sponsorului va fi inserata in catalog pe coperta 4.

Sponsor principal : 400 euro
Sponsor secundar: 200 euro

4. Invitatii si plicuri

Invitatiile pentru participarea la congres, vor fi tiparite intr-un tiraj de 500 buc, policromie o fata si vor fi distribuite tuturor participantilor la congres, mass-media, oficialitati. Sigla color a sponsorului va fi inserata pe in interiorul invitatiei respectiv pe banda de jos a plicului.

Sponsor principal : 100 euro
Sponsor secundar: 50 euro

5. Programul congresului

Programul congresului, va fi tiparit intr-un tiraj de 500 buc, policromie o fata, va fi distribuit tuturor participantilor la congres, mass-media, oficialitati la data sosirii acestora Sigla color a sponsorului va fi inserata in interiorul programului si pe coperta 4.

Sponsor principal : 400 euro
Sponsor secundar: 200 euro

6. Notes

Notes-ul va fi produs intr-un tiraj de 500 exemplare in format A4, coperta policromie o fata, interior 24 pagini doua culori si va fi distribuit tuturor tuturor participantilor la congres, mass-media, oficialitati Sigla sponsorului va fi inserata pe coperta color si in interior la doua culori.

Sponsor principal : 400 euro
Sponsor secundar: 200 euro

7. Site web

Link-ul din site-ul congresului www.kinetoterapia.ro catre pagina sponsorului. Bannerul sponsorului va fi inserat pe prima pagina a site-ului, precum si in paginile interioare

Sponsor principal: 100 euro
Sponsor secundar: 50 euro/an

8. Cina festiva si diplome participanti

In seara zilei de 08.octombrie 2005, va avea loc cina festiva si gala premiilor. Diplomele vor fi oferite tuturor participantilor inregistrati la congres. Sigla color a sponsorului va fi inserata pe panouri si bannere amplasate la intrare. in discursul de final al congresului vor fi mentionati sponsorii. Sigla sponsorilor va fi trecuta si pe diplomele acordate participantilor.

Sponsor principal : 300 euro
Sponsor secundar: 150 euro

9. Pixul congresului

Pixul va fi oferit tuturor participantilor la congres alaturi de bloc notes. Pixurile vor fi inscriptionate cu sigla sponsorului. Pentru unul dintre sponsori care doreste inscriptionarea siglei pe pixul congresului taxa de sponsorizare este de : 200 euro (nu include obiectul si personalizarea acestuia).

10. Coffee Break

Organizatorul va afisa panourile de semnalizare ale sponsorului in spatiul rezervat coffee break . Materialul va fi pus la dispozitie de sponsor iar taxa de afisare este de:

Sponsor principal : 300 euro
Sponsor secundar: 150 euro

11. Sali de seminar

Afisarea panourilor de semnalizare cu logo sponsor pe toata durata desfasurarii congresului. Pe sistemele de proiectie multimedia din sali vor fi afisate la inceput , la sfarsit si pe toata durata pauzelor logo-ul ficarui sponsor

Sponsor principal : 600 euro
Sponsor secundar: 300 euro

Spatiul rezervat expozitiei sponsorilor:
Expozitia sponsorilor se va desfasura in holul hotelului, intr-un spatiu special amenajat de catre organizator. Programul expozitiei va fi:

Joi 06 octombrie 10.00 - 16.00 amenajare standuri
Vineri 07 octombrie 08.30 - 19.00 program vizitare
Sambata 08 octombrie 08.30 - 19.00 program vizitare
Duminica 09 octombrie 08.00 - 12.00 dezamenajare standuri

Inchirierea standurilor va face obiectul unui contract separat intre expozant si organizator. Chiria standului este de 100 euro/mp (fara TVA), constructia standului intrand in atributiile expozantului

Inscriere participanti

Taxa de inscriere:
Pana la 1 august 2005:
  • 30 Euro (participarea la conferinte si sesiuni, mapa cu materiale de prezentare, coffee break, cocktail de bun venit)
  • Pentru studenti: 10 Euro (acces la lucrarile congresului)

    Dupa 1 august 2005:

  • 40 Euro (participarea la conferinte si sesiuni, mapa cu materiale de prezentare, coffee break, cocktail de bun venit)
  • Studenti: 15 Euro (acces la lucrarile congresului)

    Pentru inscrierea la congres, va rugam sa completati urmatorul formular:

Nume:
Prenume:
Adresa:
Localitate:
Telefon:
E-mail:
Firma / asociatia reprezentata:
Numar de persoane participante:
Taxa de inscriere se poate achita prin numerar la sediul APF Muntenia, sau cu O.P. in cont IBAN RO61BPOS70102927618 ROL01 , deschis la Banc Post - sucursala Militari

Doresc si cazare la hotel pe perioada congresului:

Comitetul de organizare

Presedinte de onoare:

  • Jean Paul David - Presedinte FIOPF

Presedinte:

  • Prof. C.F.M. Elena Caciulan

Vicepresedinte:

  • Kinetoterapeut Gorgonetu Cristina

Membrii:

  • Kinetoterapeut Luminita Cinca
  • Prof. C.F.M. Kereszy Gheorghe
  • Kinetoterapeut Leonard Dinca

Comitetul stiintific

Presedinte:
  • Prof. univ. dr. Mariana Cordun

Vicepresedinte:

  • Prof. univ. dr. Vasile Marcu
  • Lect. univ. dr. Cristina Fozza

Membrii:

  • Lect. univ. drd. Carmen Serbescu

  • Lect. univ. drd. Mircea Chiriac
  • Asist. univ. Valentin Serac

Secretariat:

  • Daniela Stanca
  • Roxana Gheorma
Info

Joi 15 mai 2014, sub auspiciul ANC și al Ministerului Educației Naționale, la invitația FRAF, s-a desfasurat dezbaterea ”Kinetoterapia - între reglementare europeană și paradigmele domeniului de studiu la care au participat:

Citeste mai mult »


Stimati colegi,

Va reamintim ca in perioada 30 mai - 1 iunie 2014 FRAF organizeaza la Bucuresti programul de educatie continua Reeducare cardio-vasculara. Programul de desfasurare si continutul cursului:

Mai multe detalii
 

Contact corespondenta:

Bucuresti, Str. Slt. Alexandru Borneanu nr. 9

Contul IBAN

RO31BRDE410SV69643254100